آموزش زبان اسپانیایی، تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی

یکی از زیباترین و خوش آهنگ ترین زبان های دنیا، اسپانیایی می باشد و گویشوران زیادی در  سطح جهان ( بیش از ۲۲ کشور ) به این زبان سخن می گویند. علاوه بر اینکه زبان مادری در کشور اسپانیا می باشد، در کشورهایی دیگری از جمله آمریکا نیز به عنوان زبان دوم مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی شمار گویشوران و کسانی که از آن برای سخن گفتن استفاده می نمایند، بسیار زیاد می باشد. شاید برایتان این سوال مطرح شود که چرا اکثر افراد نسبت به یادگیری این زبان علاقه نشان می دهند . . .

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

مرکز تدریس خصوصی زبان اسپانیایی دانش پژوهان پردیس شریف با همکاری اساتید برجسته زبان اسپانیایی و سایر زبان های مرکز آموزش ایران روس و با یک دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و سایر زبان ها در منزل ،محل کار و نیز موسسه آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان اسپانیایی می باشد. تخصصی ترین مرکز آموزش زبان اسپانیایی و سایر زبان ها بصورت خصوصی عادی و فشرده، مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه بصورت اقساط، آموزش مکالمه اسپانیایی با جدیدترین متد های آموزشی.

مکالمه زبان اسپانیایی در ۳۵ جلسه کلاس خصوصی در موسسه ، محل کار و یا منزل

دوره های مکالمه زبان اسپانیایی کاملاً کاربردی ویژه مدیران ، شرکت ها ، تجار و مسافرین با برنامه ی مدون

مکالمه فشرده زبان اسپانیایی کاملاً کاربردی جهت مصاحبه ، سفر ، مهاجرت ، کار و تحصیل

دوره های ویژه زبان اسپانیایی آمادگی آزمون سفارت

دوره های ویژه آموزش زبان اسپانیایی از پایه تا آموزش حرفه ای و تخصصی همه ی زبان ها ویژه اشخاص ، پزشکان ، مهندسین ، متخصصان ، مدیران ، پرسنل شرکت های اداری و تجاری ، مسافران و ……

کلاس های ویژه مکالمه زبان اسپانیایی و درک شنیداری

با اعزام فوری اساتید برگزیده خانم و آقا به تمام نقاط تهران و کرج

تدریس زبان اسپانیایی توسط بهترین اساتید تحصیل کرده داخل و خارج کشور و حتی اساتید نیتیو زبان

اعزام مدرس خانم جهت تدریس به خانم ها ، دختر خانم ها و کودکان (خانواده ها)

آماده عقد قرارداد با شرکت ها ، موسسات و ….

کلاس های آموزش زبان اسپانیایی ویژه شاغلین در پنجشنبه و جمعه

قوی ترین مرکز تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

شهریه با توجه به توان مالی شما بصورت توافقی در اقساط

در مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف چهار مهارت اصلی یادگیری زبان اسپانیایی مورد توجه است و زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند.

تدریس زبان اسپانیایی

هزینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

هزینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی در منزل، محل کار و یا موسسه تفاوت اندکی دارد. هزینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و سایر زبان ها با توجه به تجربه و سابقه مدرس ، مدرک تحصیلی ، روش تدریس  و … بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره های تماس  هزینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و یا زبان های دیگر را استعلام نمایید.ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان افتخار ماست…

مترجمی زبان اسپانیایی

نیاز به مترجمان زبان اسپانیایی در کشور ما همیشه احساس می شود. بسیاری از شرکت ها  در کشور های اسپانیایی زبان هستند که روابط خوبی هم با کشورمان دارند. نمایشگاه های بین المللی زیادی نیز در کشور های اسپانیایی زبان برپا می شود که شرکت ها نیاز پیدا می کنند در آن ها شرکت کنند. مترجمی زبان اسپانیایی برای چنین مواردی نیز نیاز می شود. از همین رو ما در مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف دوره ی تخصصی مترجمی زبان اسپانیایی را برگزار می کنیم. اساتید این دوره ها که البته بصورت خصوصی برگزار می شود از برترین اساتید در رشته ی مترجمی زبان اسپانیایی هستند. اساتید فعال در تدریس خصوصی زبان اسپانیایی برای مترجمی  متخصصین این رشته هستند و با فوت و فن این کار آشنایی کامل دارند. شما با شرکت در این دوره ی خصوصی با انواع ترجمه مانند ترجمه ی هم زمان، ترجمه ی متون ادبی و بسیاری از سبک های کاربردی بیشتر آشنا می شوید.

استفاده از برترین منابع آموزشی و کتاب ها روش ها در تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

بدلیل اینکه بیشتر زبان آموزان می خواهند “مهارت مکالمه” اولویت اول در کلاس خصوصی زبان اسپانیایی باشند ما نیز سعی داریم این مهارت را در آن ها تقویت کنیم. به همین دلیل ما در کلاس خصوصی زبان اسپانیایی از کتاب های معتبری استفاده می کنیم که مکالمه محور هستند، البته سایر مهارت ها مانند گرامر و واژگان نیز تقویت می شود.

مدرسین فعال در مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف با روش های برتر و بروز تدریس زبان آشنا هستند. استفاده از این روش ها باعث می شود زبان آموز در جلسات به صورت فعال شرکت داشته باشد و زبان را به بهترین نحو یاد بگیرد.

مدرسین مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف با استفاده از به روز ترین متد آموزشی ، زبان آموزان خود را برای آزمون های زبان اسپانیایی سفارت از سطح A1 تا C2 آماده می کنند .

کلاس تدریس خصوصی زبان اسپانیایی برای مدیران شرکت ها، تجار و مسافرین

گاهی به نظر می رسد بهتر است که خود مسئولین و مدیران شرکت ها بتوانند به زبان اسپانیایی صحبت کنند. برای این کار هر شخص ممکن است بسته به زمینه ای که در آن فعالیت می کند محدوده ی خاصی از لغات زبان اسپانیایی را بلد باشد، برای همین بهترین گزینه کلاس خصوصی زبان اسپانیایی است. در کلاس های خصوصی مواد آموزشی تماما بر اساس نیاز زبان آموز تنظیم می شود و شما می توانید بسیار راحت تر به هدف خود از یادگیری زبان اسپانیایی برسید.

مسافرینی که قصد سفر به اسپانیا و یا کشور های اسپانیایی زبان دارند، چه برای تفریح و چه برای شرکت در همایش ها و یا نمایشگاه های بین المللی می توانند از کلاس خصوصی زبان اسپانیایی استفاده کنند. به جای اینکه هزینه ی زیادی را صرف مترجم در سفر های خود کنید پس از مدتی خودتان این زبان را یاد بگیرید و نیاز های خود را برطرف کنید. یادگیری یک زبان می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد.

آموزش خصوصی مکالمه زبان اسپانیایی

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان اسپانیایی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان اسپانیایی و حضور در کلاس های خصوصی مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف می باشد. در کلاس های عمومی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان اسپانیایی می باشد. همچنین ما مدرسین خود را به منزل و محل کار شما اعزام می کنیم و شما می توانید در منزل یا محل کارتان در کمال آرامش و بدون نیاز به رفت و آمد آموزش زبان اسپانیایی را فراگیرید. مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان اسپانیایی با جدیدترین متدهای آموزشی زبان در دنیا می باشد و تمامی برنامه آموزش شما توسط کادر مجرب آموزشی رصد شده و در صورت وجود هر نوع مساله ای رفع می گردد.

مدیریت و کادر آموزشی و دفتری مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف این اطمینان را می دهد که شما را در جهت یادگیری زبان مورد نظرتان با بهترین کیفیت آموزش و مناسبترین شهریه در کوتاهترین زمان یاری نماید .

در دوره های خصوصی زبان اسپانیایی این موسسه علاوه بر رفرنسی که استاد ارائه می دهد در کنار آن از سری کتاب هایی که براساس جدیدترین متد آموزشی زبان اسپانیایی تالیف شده نیز استفاده می گردد و منابع آموزشی جدید در کمترین زمان جایگزین می گردد.

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص آموزش خصوصی زبان اسپانیایی و یا دیگر زبان های اروپایی و آسیایی، 

 و نیز آموزش فارسی به خارجیان می توانید با شماره های ۶۶۵۳۶۳۱۱ – ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ تماس گرفته

و از مشاوره رایگان مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف استفاده نمائید .

 
جمع آوری و باز نشر مطالب: مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی
آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان فرانسه , آموزش زبان روسی , آموزش زبان عربی , آموزش زبان سوئدی ,آموزش زبان اسپانیایی , آموزش زبان ایتالیایی , آموزش زبان کره ای , آموزش زبان ژاپنی , آموزش زبان هلندی , آموزش زبان دانمارکی ,آموزش زبان ترکی استانبولی , آموزش زبان هندی , آموزش زبان چینی و آموزش زبان فارسی (برای اتباع خارجه) , زبان تضمینی, زبان خصوصی تضمینی, کلاس, کلاس آموزش زبان, کلاس آموزش زبان انگلیسی, کلاس تضمینی, کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی, کلاس تضمینی زبان, کلاس خصوصی, کلاس خصوصی زبان, کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی, کلاس زبان, کلاس مکالمه, مکالمه انگلیسی, مکالمه تضمینی, موسسه,  موسسه زبان تضمینی, موسسه زیان