آموزش خصوصی زبان انگلیسی

کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی

یکی از موثرترین مولفه ها و روش ها برای یادگیری زبان یک استاد خصوصی زبان کاملا مسلط به متدهای تدریس خصوصی زبان و دارای تجربه مفید می باشد، متاسفانه بسیاری از افراد با سطح دانش پایین ادعای تدریس خصوصی زبان را دارند که این امر موجب سردرگمی و نگرانی زبان آموزان جهت یافتن یک مدرس مجرب زبان گردیده است. موسسه آموزش زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف دارای سوابق اجرایی مفید شما را در داشتن یک مدرس زبان مجرب و کارآزموده یاری می نماید. تدریس خصوصی زبان دارای مزایایی می باشد که گاهی کلاس های گروهی از آن ها محروم هستند. وقتی که شما برای کلاس های تدریس خصوصی زبان ثبت نام می کنید دیگر نیازی به آمدن به موسسه زبان برای شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی ندارید. شما می توانید کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و یا آقا داشته باشید و یا استادان ما می توانند به محل کار یا منزل شما آمده و تدریس خصوصی زبان در منزل شما انجام شود و یا در محل آموزشگاه.

کلاس های تدریس خصوصی زبان آموزشگاه دانش پژوهان پردیس شریف کاملا برای شما می تواند برنامه ریزی شود. مثلا ممکن است شما برای تجارت نیاز به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید، بنابراین کلاس آموزش انگلیسی تجاری برای شما برگزار می شود. یا اینکه می خواهید زبان انگلیسی برای سفر را بیاموزید و یا اینکه اصلا قصد مهاجرت دارید و بنابراین می خواهید در کلاس های زبان انگلیسی برای مهاجرت ثبت نام کنید. شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی این زبان را سریع تر بیاموزید. با گسترش ارتباطات در دنیا چه از طریق اینترنت و چه سفر، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی هر روز ضروری تر دیده می شود بخاطر اینکه زبان انگلیسی توانسته است خود را به عنوان زبان مشترک جهانیان جا بیاندازد. از این رو هر روز افراد بیشتری به دنبال شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستند.

موسسه زبان های خارجه دانش پژوهان پردیس شریف با سالها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و دوره های مکالمه به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیل کرده از کشورهای انگلیس ، امریکا و کانادا و همچنین آماده سازی زبان آموزان برای آزمون های IELTS – TOEFL – MSRT – EPT ، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در لیست موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی قرار گیرد.

موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف می تواند کلاس های شما را در آموزشگاه ، منزل و حتی محل کار شما برگزار کند.

در این موسسه زبان هر ۴ مهارت اصلی یادگیری زبان مورد توجه است و زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند هرچند که تمرکز اصلی بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد.

موسسه زبان های خارجه دانش پژوهان پردیس شریف با توجه به اهداف زبان آموزان ، اساتید  مجرب خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان انگلیسی را فرا بگیرد.

تدریس خصوصی انگلیسی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان انگلیسی یک ضرورت غیرقابل انکار است زیرا زبان انگلیسی ، زبان علم است و آموزش رشته های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد همچنین با گسترش جهانی سازی ارتباطات بین الملل ، برنامه های صدا و سیما ، تجارت های جهانی و آموزش علوم جدید ، همگی به زبان انگلیسی خواهد بود و عدم آشنایی با زبان انگلیسی با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی برابر خواهد بود .

موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف با توجه به محدودیت زمانی شما زبان آموزان محترم و همچنین اهداف و انگیزه شما این تضمین را به شما می دهد که بتوانید زبان مورد علاقه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن فراگرفته و در روند آموزش خود با شرکت در آزمون های دوره ای آموزشگاه که توسط سوپروایزر موسسه زبان گرفته می شود سطح پیشرفت خود را ارزیابی کنید .

علاوه بر آنکه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند در کوتاه ترین زمان زبان آموزان را برای اهداف خود آماده کند ، می تواند یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد چرا که شرکت در کلاس های عمومی و گروهی آموزش زبان انگلیسی ، نه تنها وقت بسیار زیاد از زبان آموز را تلف می کند بلکه ممکن است با توجه به زمان طولانی زبان آموز از ادامه یادگیری منصرف شود و حتی نتواند پیشرفت خود را ملموس احساس کند.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر چهار مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه :

  • آموزش مکالمه زبان انگلیسی با متد اختصاصی
  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان حتی در منزل و محل کارتان
  • اعزام مجرب ترین اساتید زبان انگلیسی خانم و آقا به سرتاسر تهران و کرج
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر موسسه در طول دوره آموزشی شما
  • پرداخت اقساطی شهریه در طول دوره آموزشی
  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه زبان انگلیسی
  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاس های زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های اعلامی توسط شما برگزار خواهد کرد .

آموزشگاه  زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف توانسته است در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، آلمانی ، فرانسه، اسپانیایی، ترکی استانبولی و دیگر زبان های دنیا به صورت خصوصی و کاملا کاربردی ، رضایت زبان آموزان خود را جلب کند

کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان پردیس شریف مفتخر به برگزاری کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی می باشد.این دوره ها با متدی نوین و بسیار پربازده ارایه می گردد. و مطابق با نیاز روز جامعه که همان دسترسی به مکالمه زبان انگلیسی هست عرضه می گردد. این کلاس ها با شرایطی مطابق با نیاز شما اجرا خواهد شد. بطور کلی هر زمان و هر تعداد جلساتی را که شما بتوانید برای شما پایه ریزی می گردد. این دوره ها بسیار کاربردی  و با شیوه هایی مطابق با استاندارد های ۲۰۱۹ عرضه می شود. این کلاس ها به صورت :

  • دوره فشرده یا نیمه فشرده زبان انگلیسی
  • با خروجی بسیار بالا
  • با آخرین و بروز ترین متد های آموزشی

ارایه و عرضه می گردد. این دوره ها نیاز مبرمی به انجام تعیین سطح دارد. و با توجه به نتیجه تعیین سطح تعداد و چارچوب کلاس ها برای شما بسته خواهد شد. این دوره های تضمینی زبان انگلیسی مطابق با هدفی که شما برای این کلاس ها ترسیم می کنید برگزار می گردد.

نحوه تشکیل کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی

این کلاس ها با شرایطی متناسب با نیاز شما عرضه می گردد. و نحوه تشکیل آن را زبان آموزان با توجه به نیازشان مشخص می کنند. بدین شکل که بعد از در دست داشتن نتیجه تعیین سطح شما، مناسب ترین دوره را مشاورین موسسه به شما پیشنهاد می کنند.

  • تعداد جلسات برگزاری کلاس به عهده زبان آموز می باشد.
  • انتخاب ساعات مناسب در طول روز با شما می باشد.
  • جنسیت مدرس را شما تعیین خواهید کرد.
  • این دوره ها از مبتدی تا سطح حرفه ایی پیشرفت خواهد داشت.
  • رویکرد های نوینی برای آمادگی آزمون های خاص در بر دارد.

بطور کلی این دوره های آموزشی نهایتا بعد از ۴۸ ساعت پس از ثبت نام و ثبت نهایی قرارداد، امکان برگزاری دارد.

مزایای دوره ها و کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی

این دوره ها با توجه به هر هدفی که شما داشته باشید برنامه ریزی خواهد شد.و می تواند برای یک نتیجه بسیار شگفت آور کاربردی باشد. این دوره ها :

  1. می تواند در عرض ۳۵ جلسه شما را از سطح مبتدی برای مکالمه زبان انگلیسی بصورت کاربردی مهیا می کند.
  2. می تواند با تعداد ۶۰ تا ۷۰ جلسه شما را مهیا برای آزمون آیلتس با نمره ۷  آکادمیک مهیا سازد.
  3. می تواند با همین تعداد جلسات از سطح مبتدی را شما را به نمره ۱۰۰ تافل برساند.

وهمانطور که گفته شد ، برای هر هدفی این دوره ها برگزار می گردند. و امکان استفاده دارند. این کلاس ها از مزایای دیگری هم برخوردار است :

  • استفاده از مدرسینی با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی
  • بکارگیری مدرسینی بسیار کارآزموده و با سابقه حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال تدریس
  • استفاده از کادری کاملا دلسوز و پیگیر جهت پیشرفت و ارتقا سطح متقاضیان عزیز.
  • برگزاری  ۲ تا ۴ دوره آزمون آزمایش ماک بصورت رایگان در هر دوره.
  • نظارت بسیار دقیق و پیگیرانه جهت پیشرفت شما عزیزان در همه سطوح
  • امکان برگزاری کلاس ها هم در محل آموزشگاه ، هم در محل مورد نظر شما

برای کسب اطلاعات دقیق تر جهت شرکت در کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی هم اکنون با شماره های ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ – ۶۶۵۳۶۳۱۱ تماس حاصل نمایید.

تاریخچه زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان هندو اروپایی مانند فارسی است، گرچه شباهت چندانی به زبان فارسی ندارد. زبان انگلیسی از خانواده زبان های ژرمن یا همان آلمانی است که پس از فتح انگلستان در قرن ۱۱ میلادی توسط فرانسوی ها تغییرات زیادی کرد. در واقع زبان انگلیسی امروزی ترکیبی از بان های آلمانی، انگلیسی و کمی از زبان های دیگر کشورهای همسایه مانند کشورهای اسکاندیناوی است. مثلا کلمه Cafe یک کلمه فرانسوی است که به زبان انگلیسی آمده است. و یا کلمه father از کلمه Vater در زبان آلمانی به معنای پدر آمده است. به علت نفوذ سیاسی ، نظامی و اقتصادی بریتانیای کبیر در قرن ۱۸ و پس از آن حضور قدرتمند نظامی و سیاسی و اقتصادی آمریکا در قرن بیستم زبان انگلیسی به عنوان زبان اداری در سراسر جهان شناخته می شود. از این رو بسیاری زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود یاد می گیرند و از این رو ما به شما پیشنهاد شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را می نماییم. زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی شناخته می شود گه جمعیت آن ها حدود ۴۰۰ میلیون نفر می باشد.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا به شرایط، نیازها و نوع کلاس شما بستگی دارد. اگر شما بخواهید استاد به مکان شما بیاید معمولا هزینه ایاب و ذهاب به قیمت هر جلسه کلاس تدریس خصوصی زبان اضافه می شود. معمولا هزینه دوره های تخصصی آیلتس و تافل بیشتر از کلاس های مکالمه معمولی است. اگر در کلاس بیش از یک نفر حضور داشه باشد به ازای هر یک نفر اضافه مبلغ اندکی به هزینه کلاس خصوصی اضافه می شود. برای آگاهی از قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران به واحد مشاوره موسسه آموزش زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف تماس بگیرید. همین طور شما می توانید از دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم یا آقا در منزل بهره ببرید.

متد تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در آموزشگاه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف، ما با استفاده از اساتید مجرب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همین طور با استفاده از جدیدترین متدهای روز در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تمرکز بر روی مکالمه به تدریس زبان انگلیسی می پردازیم. تلاش ما بر این است که گرامر را در دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خود به حداقل رسانده و در کنار کتاب از متریال های ذیگر مانند مجله، فیلم و موزیک استفاده کنیم که در زیر به ضورت مختصر به توضیح آن می پردازیم. از دیگر دوره های آموزش زبان انگلیسی پردیس شریف کلاس مکالمه زبان انگلیسی و دوره آموزش فشرده زبان انگلیسی می باشد.

آموزش زبان انگلیسی توسط فیلم و سریال

یکی از بهترین متدها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از فیلم و سریال است. شما پس از تماشای فیلم چه در کلاس و چه در منزل باید فیلم را به صورت خلاصه به استاد توضیح دهید. این روش یکی از موثرترین روش ها در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می باشد چون شما رو مجبور به فکر کردن به زبان انگلیسی و حرف زدن می نماید. یکی دیگر از روش های موثر یادگیری زبان انگلیسی نگاه کردن کارتون هاست چون هم آهسته تر صحبت می کنند و هم از کلمات ساده تر در آن استفاده می شود. ما با ارائه بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی به تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به فرهنگ و سبک زندگی در کشورهای انگلیسی زبان می پردازیم. ما همینطور به کلاس تدریس خصوصی زبان برای کودکان را نیز در پردیس شریف برگزار می کنیم.

گوش دادن به موزیک

یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی، گوش دادن به موزیک های معروف زبان انگلیسی و حتی زمزمه کردن آن با خواننده می باشد. بهتر است برای این کار ابتدا از آهنگ های محبوب تر و ساده تر شروع نمایید. گوش دادن به موزیک یکی از متدهایی است که در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آموزشگاه زبان پردیس شریف و همینطور آموزشگاه زبان کودکان، ما از آن ها برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنیم. در این روش ما از آهنگ های ساده و محبوب برای آموزش استفاده می کنیم تا در کنار آموزش به کلاس های انگلیسی جذابیت بیشتری خصوصا برای کودکان ببخشیم.

خواندن مجلات انگلیسی

یکی دیگر از روش های جذاب یادگیری زبان انگلیسی، خواندن مقالات مختلف در مجلات و روزنامه های انگلیسی زبان می باشد. شما می توانید مجلات کاغذی را از کتاب فروشی ها تهیه کرده و یا آن ها را به صورت رایگان در اینترنت بیابید. پیشنهاد ما این است که با مجلات مربوط به رشته خودتان یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید تا هم به آن علاقه داشته باشید و هم اینکه مطالب جدیدی در مورد رشته خود بیاموزید. این روش مزایای فراوانی دارد. علاوه بر اینکه به یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند باعث افزایش دانش شما و همینطور آگاهی بیشتر از مسائل دنیا و سبک زندگی و فرهنگ کشورهای دیگر می شود. ما از دانشجویان خود خصوصی دانشجویان دوره آیلتس می خواهیم تا با ارائه خلاصه ای از یک مقاله در مجله انگلیسی زبان، مفهوم درک شده از آن مقاله را بیان کند. این موضوع باعث می شود تا دانشجویان کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی به جای یادگیری طوطی وار زبان انگلیسی را به صورت مفهومی بیاموزند تا ماندگاری این زبان در ذهن آن ها بسیار طولانی تر باشد.

مزایای دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

علاوه بر آنکه نیازی نیست شما برای شرکت در کلاس زبان در ترافیک مانده و به آموزشگاه زبان بروید، آموزش خصوصی زبان مزایایی دیگر نیز دارد. یکی از مشکلات عمده کلاس های گروهی یک دست نبودن کلاس می باشد. تقریبا هیچوقت و در هیچ کلاسی همه زبان آموزان و دانشجویان در یک سطح نمی باشند و باعث می شود تا زبان آموزان قوی تر تمام وقت کلاس را به خود اختصاص داده و هر روز قوی تر شوند و همینظور زبان آموزان ضعیف تر از کلاس استفاده ای نبرده و پیشرفت نکنند. اما در کلاس های تدریس خصوصی زبان  انگلیسی این مشکل به صورت کامل رفع شده است. استاد خصوصی زبان، سطح زبان شما را با تست های مختلف ارزیابی کرده و تدریس خصوصی زبان را گام به گام بر اساس سطح زبان شما پیش می برد. برای آگاهی از قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان در تهران با موسسه تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف تماس بگیرید.

  • کلاس های ۱۰۰% تضمینی و کاربردی ( اگر دانشجو رضایت کافی را از کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی نداشته باشد، مدرس تعویض می گردد)
  • برگزاری دوره تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا متناسب با نیاز زبان آموزان گرامی مانند تجار، مسافران و دانشجویان
  • برگزاری کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل
  • کلاس های خصوصی تافل و آیلتس
  • برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده
  • تمرکز بر روی مکالمه در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی موسسه زبان پردیس شریف
  • کلاس های تخصصی شرکت در مصاحبه سفارت

از دیگر معایب کلاس های گروهی، یکسان بودن آموزش ها برای همگان بدون توجه به کار، رشته تحصیلی و نیاز آن ها می باشد. به طور مثال دانشجویی که قصد رفتن به یک کشور خارجی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس یا استرالیا و حتی قصد ادامه تحصیل در یک کشور غیر انگلیسی زبان مانند آلمان یا فرانسه را دارد باید آموزش های نامربوط به رشته و هدف خود را در کلاس مانند دیگران یاد بگیرد و یا اینکه یک تجار که قصد سفر تجاری و تجارت با دیگر کشورها مانند چین، دوبی، ترکیه یا اروپا را دارد باید اسم لباس ها و مواد غذایی را در کلاس یاد بگیرد که اصلا به آن نیازی نخواهد داشت. اما در کلاس خصوصی زبان این مشکل مرتفع شده است و کلاس زبان کاملا بر اساس هدف و نیازهای شما بازنگری می شود. در موسسه تدریس خصوصی پردیس شریف ما کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه، زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان ترکی را نیز برگزار می کنیم.

هدف ما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟

اهداف ما این است که شما را هرچه زودتر به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی برسانیم. در حقیقت هدف ما را شما مشخص می کنید. کلاس های ما می توانند همه ی جنبه های یادگیری زبان را داشته باشند و شما می توانید نتیجه ای که به دنبال آن می گردید را مشخص کنید.

امتیاز ما برای کلاس های خصوصی چیست؟

کیفیت کلاس ها و تحقق بیشترین میزان یادگیری برای زبان آموز یکی از اهداف اصلی ماست. در موسسه زبان پردیس شریف اساتید با بروزترین متد های آموزش زبان آشنا هستند که این امر باعث می شود یادگیری زبان های مختلف بسیار آسان تر باشد.

مکالمه اولویت اکثر زبان آموزان است. ما نیز به این نیاز آن ها احترام گذاشته ایم و از اساتیدی کمک گرفته ایم که در صحبت کردن خود مانند اشخاصی هستند که به زبان مادری خود صحبت می کنند. این سطح از مهارت با زندگی در کشور های مختلف و تمرین زیاد برای مدرسین ما ممکن شده است، ما نیز می خواهیم زبان آموزان خود را به این سطح از مهارت برسانیم.

از چه متد هایی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می کنید؟

برای معلمان زبان استفاده از متد خاص در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کار چالش برانگیزی است. در کلاس های عمومی بیشتر معلم از متدی استفاده می کند که با آن راحت تر است و توجه کمی به علایق دانش آموزان دارد. هر زبان آموز با متد خاص خودش بهتر یاد می گیرد، شاید یکی از بهترین متد ها برای یک زبان آموز پاسخگو نباشد. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند.

نوآوری و تجربه

چیزی که بیشتر افراد در نظر می گیرند که آموزشگاه تجربه ی خوبی در تدریس داشته باشد. موسسه ی تدریس خصوصی زبان انگلیسی پردیس شریف مدت هاست که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت می کند. ما سعی کرده ایم در کارهای خود نوآوری نیز داشته باشیم و از امکانات جدید و مناسب برای ارتقای سطح کار خود استفاده کنیم.

برای مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و هم چنین آگاهی از شرایط و هزینه ها فقط کافی است از طریق شماره های موجود در این سایت با موسسه آموزش زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف تماس حاصل نمایید.

لینک های مرتبط و مفید: آموزش مکالمه , آموزش مکالمه زبان انگلیسی , آموزش مکالمه زبان , آموزش مکالمه زبان فرانسه , آموزش مکالمه زبان روسیآموزش مکالمه زبان اسپانیایی, آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی , آمادگی آزمون IELTSآمادگی آزمون MSRT , آمادگی آزمون انگلیسی EPT , کلاس فشرده آمادگی پادفک زبان روسی , کلاس گروهی زبان روسی

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص آموزش خصوصی زبان انگلیسی و یا دیگر زبان های اروپایی و آسیایی، 

 و نیز آموزش فارسی به خارجیان می توانید با شماره های ۶۶۵۳۶۳۱۱ – ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ تماس گرفته

و از مشاوره رایگان مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی دانش پژوهان پردیس شریف استفاده نمائید .

 

جمع آوری و باز نشر مطالب: مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان فرانسه , آموزش زبان روسی , آموزش زبان عربی , آموزش زبان سوئدی ,آموزش زبان اسپانیایی , آموزش زبان ایتالیایی , آموزش زبان کره ای , آموزش زبان ژاپنی , آموزش زبان هلندی , آموزش زبان دانمارکی ,آموزش زبان ترکی استانبولی , آموزش زبان هندی , آموزش زبان چینی و آموزش زبان فارسی (برای اتباع خارجه), آموزش خصوصی روسی, آموزش خصوصی زبان روسی, آموزش زبان, آموزش زبان روسی, آموزشگاه خصوصی زبان روسی, آموزشگاه زبا نروسی, آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف, آموزشگاه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی دانش پژوهان پردیس شریف, آموزشگاه زبان روسی در تهران, بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران, تدریس خصوصی روسی, تدریس خصوصی روسی در تهران, تدریس خصوصی زبان روسی, تدریس خصوصی مکالمه روسی, دوره خصوصی روسی, دوره فشرده روسی, دوره گروهی روسی, دوره مکالمه روسی, زبان روسی, کلاس خصوصی روسی, کلاس خصوصی زبان روسی, کلاس زبان روسی, مکالمه روسی, مکالمه زبان روسی, مکالمه فشرده روسی, موسسه, موسسه زبان, موسسه زبان دانش پژوهان پردیس شریف, موسسه زبان روسی دانش پژوهان پردیس شریف, آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان, آموزش, آموزش انگلیسی خصوصی, آموزش تضمینی خصوصی, آموزش تضمینی زبان انگلیسی, آموزش خصوصی, آموزش خصوصی تضمینی, آموزش خصوصی تضمینی انگلیسی, آموزش خصوصی زبان انگلیسی, آموزش زبان, آموزش زبان انگلیسی, آموزش کلاس مکالمه, آموزش مکالمه, آموزش مکالمه انگلیسی, آموزش مکالمه تضمینی, آموزش مکالمه خصوصی, آموزشگاه, آموزشگاه زبان, آموزشگاه زبان تضمینی, آموزشگاه زبان تضمینی انگلیسی, آموزشگاه زبان خصوصی, اموزش تضمینی زبان,اموزش خصوصی زبان, اموزش مکالمه خصوصی تضمینی انگلیسی, دوره, دوره تضمینی خصوصی, دوره تضمینی خصوصی زبان, دوره خصوصی, دوره خصوصی زبان, دوره خصوصی مکالمه, دوره زبان, دوره زبان انگلیسی, دوره مکالمه, دوره مکالمه تضمینی, دوره مکالمه خصوصی تضمینی, زبان, زبان انگلیسی, زبان انگلیسی خصوصی, زبان تضمینی, زبان خصوصی تضمینی, کلاس, کلاس آموزش زبان, کلاس آموزش زبان انگلیسی, کلاس تضمینی, کلاس تضمینی خصوصی آموزش زبان انگلیسی, کلاس تضمینی زبان, کلاس خصوصی, کلاس خصوصی زبان, کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی, کلاس زبان, کلاس مکالمه, مکالمه انگلیسی, مکالمه تضمینی, موسسه,  موسسه زبان تضمینی, موسسه زیان