آموزش زبان ترکی استانبولی – تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

درباره زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی شاخه اصلی زبان ترکی می باشد. زبان ترکی در حدود ۲۰ کشور دنیا صحبت می شود و حدود ۲۲۰ میلیون نفر آن را زبان مادری خود می دانند. اما زبان ترکی استانبولی عمدتا فقط در ترکیه استفاده می شود. این زبان ها هم خانواده محسوب شده و اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند. در سال ۱۹۲۸، آتاتورک رئیس جمهور وقت ترکیه، رسم الخط عربی را از زبان ترکی حذف نموذ و به جای آن از حروف لاتین برای نوشتن زبان ترکی استانبولی استفاده کرد. او همچنین کلمات زیادی از فارسی و عربی را از زبان ترکی حذف نمود.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجه دانش پژوهان پردیس شریف با سال ها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و دوره های مکالمه زبان ترکی استانبولی به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیلکرده دانشگاه های ترکیه و دانشگاه ها و مراکز معتبر داخلی و همچنین آمادگی جهت آزمون های زبان ترکی استانبولی سفارت و دانشگاه های ترکیه اعم از TÖMER ، YÖS ، ALES و … توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در زمره موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و سایر زبان های اروپایی و آسیایی قرار گیرد.

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف  می تواند کلاس های زبان ترکی استانبولی شما را در آموزشگاه ، منزل و حتی محل کار شما برگزار کند.

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی یادگیری زبان ترکی استانبولی مورد توجه است و زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند.

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف  با توجه به اهداف زبان آموزان ، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان ترکی استانبولی را فرا بگیرد.

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

خدمات مرکز تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی :

  • آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی در کوتاه مدت با متد کاربردی
  • دوره های ویژه ی شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان حتی در منزل و محل کارتان
  • اعزام مجرب ترین اساتید خانم و آقا به سرتاسر تهران و کرج
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی شما توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی
  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی
  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه
  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی جهت افراد با برنامه ی ویژه

 تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

اگر دارای محدودیت زمانی هستید و یا هدف خاصی در زمینه آموزش و یادگیری زبان ترکی دارید ، می توانید کلاس خصوصی را انتخاب نمایید. دوره های آموزش خصوصی دارای ویژگی های زیر می باشند :

  • امکان تشکیل کلاس در موسسه دانش پژوهان پردیس شریف  ، شرکت یا محل کار زبان آموز ، منزل زبان آموز
  • امکان تعیین هدف آموزشی دوره توسط نیاز زبان آموز
  • شروع دوره و برنامه ریزی دوره بر اساس سطح زبان آموز
  • بکارگیری از به روز ترین منابع آموزشی نسبت به هدف شما : مکالمه ، آزمون تومر ، آزمون آلس و …
  • استفاده از اساتید با تجربه و با انرژی
  • مدت زمان هر جلسه آموزشی ۹۰ دقیقه می باشد
  • تعداد جلسات آموزشی داخل هفته ۲ الی ۳ جلسه پیشنهاد می شود
  • آموزش می تواند از سطح بسیار ابتدایی تا سطوح بسیار بالای آموزشی طرح ریزی شوند

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجه دانش پژوهان پردیس شریف  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاس های زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های اعلامی توسط شما برگزار خواهد کرد .

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف  توانسته است در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان ترکی استانبولی، زبان روسی، زبان انگلیسی، زبان اسپانیایی،  زبان آلمانی ، زبان فرانسه و دیگر زبانهای دنیا به صورت خصوصی و کاملا کاربردی ، رضایت زبان آموزان خود را جلب کند.

 

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی و یا دیگر زبان های اروپایی و آسیایی، 

 و نیز آموزش فارسی به خارجیان می توانید با شماره های ۶۶۵۳۶۳۱۱ – ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ تماس گرفته

و از مشاوره رایگان مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف استفاده نمائید .

 جمع آوری و باز نشر مطالب: مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی
آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان فرانسه , آموزش زبان روسی , آموزش زبان عربی , آموزش زبان سوئدی ,آموزش زبان اسپانیایی , آموزش زبان ایتالیایی , آموزش زبان کره ای , آموزش زبان ژاپنی , آموزش زبان هلندی , آموزش زبان دانمارکی ,آموزش زبان ترکی استانبولی , آموزش زبان هندی , آموزش زبان چینی و آموزش زبان فارسی (برای اتباع خارجه)