تدریس خصوصی روسی

تماس: ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷

تدریس خصوصی روسی، در مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی موسسه زبان دانش پژوهان پردیس شریف در کنار کلاس های آموزشی زیر برگزار می گردد:

  • کلاس های گروهی زبان روسی
  • کلاس های ترمیک زبان روسی
  • کلاس های فشرده زبان روسی

کلاس های خصوصی زبان روسی هم در محیط آموزشگاه و هم در محل مورد نظر زبان آموزان و دانش پژوهان برگزار می گردد و محدودیتی در محل برگزاری کلاس ندارد. برای عزیزانی که زمان کمی در اختیار دارند تدریس خصوصی روسی بسیار مفید و اثر بخش خواهد بود.کلاس خصوصی روسی بسیار منعطف و قابل تنظیم با زمان خالی شما عزیزان می باشد. کافی است تصمیم بگیرید و برنامه ی خود را به ما اعلام نمایید تا مطابق آن برنامه آموزش زبان روسی شما آماده گردد.

مزیت های تدریس خصوصی روسی

کلاس تدریس خصوصی روسی در آموزشگاه زبان روسی دانش پژوهان پردیس شریف از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است.

  • امکان استفاده از مدرسین Native  روس زبان که در هر دوره در کنار مدرسان ایرانی برای آموزش مکالمه حضور دارند.
  • همکاری با اساتیدی که تحصیلات خود را در کشور روسیه گذرانده اند و یا در دوره های تخصصی زبان روسی در روسیه شرکت کرده اند.
  • استفاده از دبیرانی که در حال مراودات تجاری بازرگانی با کشور روسیه هستند و از زبان روسی بهره ی کاربردی می برند.
  • منعطف قرار دادن زمان برگزرای کلاس ها که به عهده خود زبان آموز است
  • برگزاری دوره هایی با تاکید مکالمه زبان روسی برای متقاضیان یادگیری مکالمه روسی
  • برگزاری کلاس زبان روسی بصورت فشرده و امکان برگزاری کلاس ها در کمتر از ۳ ماه
  • در نظر گرفتن کلاس خصوصی زبان روسی در کلیه سطوح ، حتی از سطح بسیار مبتدی تا سطوح پیشرفته زبان روسی

این موارد بخشی از ویژگی های منحصر بفرد تدریس خصوصی روسی در موسسه زبان پردیس شریف می باشد. بی تردید بهترین انتخاب برای آموزش زبان روسی آموزشگاه زبان پردیس شریف خواهد بود. به طبع این کلاس خصوصی روسی برای عزیزانی برنامه ریزی شده که مکان استفاده از کلاس های گروهی آموزشگاه را ندارند. پس با هزینه ایی بسیار مناسب و از هر زمانی که شما اراده کنید می توانید بشکل خصوصی و با بازده ایی مناسب از این کلاس ها استفاده نمایید.

کسب عنوان بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران با اعلام مدرسه زبان روسی ایران عنوانی بسیار ارزشمند و با توجه به نتیجه بخش بودن این کلاس ها در ادوار قبلی بوده است. تمام تلاش خود را کرده ایم تا با کادری مجرب (کادر رسمی مرکز زبان روسی ایران روس) و با فضایی آکادمیک بستری ایده آل را برای کسب نتایج عالی برای شما عزیزان فراهم آوریم. هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و آشنایی با نحوه برگزاری تدریس خصوصی روسی در  آموزشگاه زبان پردیس شریف با کارشناسان بخش روسی ما در تماس باشید: ۶۶۵۳۶۳۱۱ و ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ همیشه همراه و پشتیبان شما خواهیم بود.

آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف با سال ها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبانهای اروپایی و آسیایی به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیلکرده خارج از کشور و همچنین آمادگی جهت آزمون های زبان روسی سفارت ، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در صدر موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان های اروپایی و آسیایی قرار گیرد.

تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی

مرکز تدریس خصوصی موسسه زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف کلاس های تدریس خصوصی زبان روسی در تهران و در داخل آموزشگاه برگزار می کند. تدریس خصوصی زبان روسی برای زبان آموزانی که متقاضی این نوع از یادگیری زبان روسی هستند با شرایط زیر برگزار می شود:

مدرسین Native و مجرب زبان روسی : تدریس خصوصی زبان روسی توسط افرادی صورت می گیرد که به صورت آکادمیک نیز توانایی های لازم برای آموزش زبان روسی را کسب کرده اند و حتی بعد از اینکه اساتید برای تدریس در آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف انتخاب می شوند به صورت ممتد مورد ارزیابی قرار می گیرند.

روش تدریس خصوصی زبان روسی :

روش تدریس در آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف بیشتر بر روی مهارت مکالمه Communicative تاکید دارد و در این نوع از آموزش، زبان آموزان علاوه بر اینکه زبان را یاد می گیرند از زبان استفاده نیز می کنند.

انتخاب زمان تشکیل کلاس های زبان روسی:

زمان تشکیل کلاس ها در تدریس خصوصی زبان روسی کاملا با زبان آموز است. و در زمان هایی که شما مد نظر دارید می توانید کلاس ها را تشکیل دهید.

زبان روسی یک زبان استراتژیک به حساب می آید و نسبت به مناسباتی که کشورمان ایران با روسیه دارد می تواند موقعیت های شغلی زیادی را نیز برای زبان آموزان به وجود آورد. یادگیری موثر Effective Learning در روند آموزش زبان روسی با استفاده از تلفیق یادگیری و استفاده ممتد از زبان انجام می گیرد و به خصوص در دوره تدریس خصوصی زبان روسی این روند سرعت چند برابری می پذیرد.

آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف با تکیه بر اعتبار ملی خود و با داشتن تجربه موفق در این زمینه آموزش زبان های مختلف دوره جدیدی را در آموزش زبان در ایران باز کرده است و به گواه نظرسنجی های بسیار در اینترنت و در ایران به عنوان بهترین آموزشگاه زبان روسی ارائه شده است و در تدریس خصوصی زبان روسی تجارب ارزشمندی دارد.

 

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص آموزش خصوصی زبان روسی و یا دیگر زبان های اروپایی و آسیایی، 

 و نیز آموزش فارسی به خارجیان می توانید با شماره های ۶۶۵۳۶۳۱۱ – ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷ تماس گرفته

و از مشاوره رایگان مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی دانش پژوهان پردیس شریف استفاده نمائید .

 

جمع آوری و باز نشر مطالب: مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی

 

 

آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان فرانسه , آموزش زبان روسی , آموزش زبان عربی , آموزش زبان سوئدی ,آموزش زبان اسپانیایی , آموزش زبان ایتالیایی , آموزش زبان کره ای , آموزش زبان ژاپنی , آموزش زبان هلندی , آموزش زبان دانمارکی ,آموزش زبان ترکی استانبولی , آموزش زبان هندی , آموزش زبان چینی و آموزش زبان فارسی (برای اتباع خارجه)، آموزش خصوصی روسی, آموزش خصوصی زبان روسی, آموزش زبان, آموزش زبان روسی, آموزشگاه خصوصی زبان روسی, آموزشگاه زبا نروسی, آموزشگاه زبان دانش پژوهان پردیس شریف, آموزشگاه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی دانش پژوهان پردیس شریف, آموزشگاه زبان روسی در تهران, بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران, تدریس خصوصی روسی, تدریس خصوصی روسی در تهران, تدریس خصوصی زبان روسی, تدریس خصوصی مکالمه روسی, دوره خصوصی روسی, دوره فشرده روسی, دوره گروهی روسی, دوره مکالمه روسی, زبان روسی, کلاس خصوصی روسی, کلاس خصوصی زبان روسی, کلاس زبان روسی, مکالمه روسی, مکالمه زبان روسی, مکالمه فشرده روسی, موسسه, موسسه زبان, موسسه زبان دانش پژوهان پردیس شریف, موسسه زبان روسی دانش پژوهان پردیس شریف